Monday, November 22, 2010

Time


Due to some technical problem
Was not able to online for quite some times edi

Uni is officially finished
and will be heading back home on 19th Dec
I tried my best not to think
anything
but people around me
keep reminding me
that 
"I AM GOING AWAY FOR GOOD"
=(

so shiet man
you peeps
make me wanna cry
~>..<~
and you know how emotional i can be
sighz~

Yes i bloody wanna leave dis fucking country
all my life
my worst time i spent is right here
but all my life
when i learn how important friends are
is also right here
when one has no one to depend on but friends
one will realize how lucky they are

things happened
people changes
everything slowly changes

and why am I being so fucking emo bout it!??!!

EVEE DUN LIKE TO B LIKE DIS!!!!!



*****************


私の:

在这段日子
这些在Perth的最后的日子
我很乱
又开心又不开心的
-0-||
怪人一名


至于某某人
谢谢你
终于对我敞开心扉
对我说出了一切事
因为
我一直在等
人不是神
永远不能动对方心里到底是在想什么
心底的感受
若要人明白就要说出来
很多事情
就因为是朋友
所以就要解决
我相信
真心对一个人好
不求回报
自己问心无愧就够了

再对于某某2人
看到你们能修成正果
也不算修成正果啦
就看到你们终于能在一起
昨晚我很激动
但其实好想好想哭
因为
1年多了
我等了一年多了
虽然我不是第一个知道
但我知道你想第一个通知我
我很开心
~>..<~


但你们一个两个的还有好多好多的
每次
要哭要哭那样
一直跟我说别走
我其实好想好想哭
真的好想哭

长大这段路
很艰难
但一一的跟你们相见
相处过的时间
除了感谢
我真的不知道要说什么

当我一无所有时
当我遇到困难时
还在身边支持着自己的一大堆朋友们
我真的感谢主
能让我遇到你们

但原谅我自私
就因为知道
若我继续留在这
你们一个两个弱离开了
我会很难过
我宁愿走的是我


真的

对不起
=(


好多好多人
我要亲自谢谢你们
但我害怕
真的好害怕

你们说要给我farewell把我灌醉醉
我好害怕
我会
哭死
=(


我不要这样的分开



要死
怎么越写越难过的事儿啊
-0-|||


还是暂停暂停
evee不想在你们面前哭
所有
我不哭!!!
哼!

No comments:

Post a Comment